albert-trudi.reismee.nl

Rondreis Kroatië

Vanochtend vroeg zijn we vertrokken richting Kroatië. We willen daar rond gaan trekken met onze caravan. We hebben speciaal hiervoor een zakluifel gekocht die inmiddels aan onze caravan zit. We vertrekken om 04.00 uur vanaf Eerbeek. Luuc staat speciaal even op om ons uit te zwaaien. De planning is dat we de eerste dag een flink aantal kilometers afleggen. Het doel is ongeveer Regensburg. De reis loopt zo voorspoedig dat we daar al om ongeveer twaalf uur zijn. Het isdroog, maar bewolkt. We besluiten een andere overnachtingscamping te zoeken en rijden nog even door. De bestemming wordt Bad Füssingen in Beieren, Kur und Feriëncamping Max 1. Even voorbij Passau, dicht bij de Oostenrijkse grens. We zijn er om 14.00 uur, maar moeten tot 15.00 uur wachten voordat we erop kunnen. Even vervelend na zo'n lange reis, maar de camping zelf maakt dit wachten helemaal goed. Het sanitair is prachtig en de prijs aantrekkelijk. In het voorseizoen met Acsi, 19 euro all in.

We staan binnen no time en ook de luifel gelijk maar uitgedraaid. Kunnen we lekker buiten zitten. Af en toe een beetje motregen,maar de temperatuur is prima.

Op de camping een hapje gegeten en nu koffie onder de luifel en dan op tijd naar bed.

Morgen is er weer een dag.